יד אליעזר

ע"ר 580060069

מי אנחנו

השמחות שלנו

קידום ושילוב בקהילה

שבתות וחגים

מיוחדים

שילוב הוראה מתקנת-שלהבת

פרויקט שלהב"ת – שילוב הוראה מתקנת – שם לנגד עיניו את שילובם וקידומם של ילדים עם לקויות למידה בבתי-ספר שאינם מתוקצבים. הרמה המקצועית גבוהה, והפרוייקט מיועד לאוכלוסיות חלשות ולילדים בסיכון

סיוע באמצעות הוראה מתקנת הוא צורך חיוני שמשפחות רבות אינן יכולות להרשות לעצמן בגלל העלות הגבוהה

קידום על-ידי הוראה מתקנת הולך ותופס את מקומו הראוי בתחום החינוך. סיוע באמצעות הוראה מתקנת הוא צורך בסיסי עבור רבים, אך למרבה הצער מדובר בדרך כלל באופציה לעשירים בלבד. הוראה מתקנת מחייבת החזקת מורים מקצועיים שילמדו את הילד שעות רבות באופן פרטני ויתאימו את אופן הלמידה לתלמיד באופן אישי. התקציב הדרוש לכך מגיע לאלפי שקלים בחודש.

ילד שמתקשה ללמוד אינו מוצא בדרך כלל את מקומו בבית-הספר. בהעדר הוראה מתקנת הוא עלול לפתח שנאה לממסד ולחבריו ולא למצוא את מקומו. סופו העגום של התהליך כמעט בלתי נמנע: קשיי למידה הם אחד הגורמים המרכזיים לנשירה ממוסדות לימוד והִדרדרות לסמים ולפשע.

אנו ביד אליעזר רואים בפעולות החינוך והסיוע חלק מרכזי ויסודי בפעולות הרווחה, ההכרחי לשיקומן לטווח ארוך של משפחות במצוקה. מכלול הסיוע שמעניקה האגודה לכל תלמיד משלב תמיכה בהתמודדות היום-יומית יחד עם פרספקטיבה רחבה ומניעת קשיים עתידיים.

כיום פועלת האגודה ביסודיות ובזהירות בתחום ההוראה והחינוך, תוך שימת דגש ומודעות לעיסוק בדור העתיד. פעולות הסיוע מלוות בהרבה רצון טוב, עם דגש על איכות ומקצועיות. הטיפול בכל ילד משלב עבודה בתיאום עם צוות בית הספר, ליווי צמוד של מומחי הוראה מתקנת ומעקב ופיקוח הדוקים.

השיפור הניכר בהישגי הילדים, הבושה שמתחילה סוף-סוף להעלם וההתקדמות בלימודים מהווים אות של כבוד וסימן הצלחה לפעילות ייחודית במינה.

לרשותכם מספר הטלפון של משרדי שלהב"ת: 02-5954587

 

קרא עוד + פחות -

איך זה עובד?

1
מפקחים ומורים בבתי הספר מדווחים על חשד ללקות למידה.
2
הילד עובר אבחון מקצועי תקני.
3
מפקחת בכירה מצמידה לילד מורה מקדמת יחד עם תכנית הוראה פרטנית.
4
פעמיים בשנה מתקיימת הערכת מצב משותפת בין ההורים, צוות בית הספר והצוות המטפל.
איך עוד אפשר לסייע?

הפיצו את הבשורה. שתפו את זה הלאה

עוד בעשיה שלנו

אגודת יד אליעזר שמה לה למטרה להילחם בעוני בכל צורה, סיבה או אוכלוסיה בה הוא מופיע. על ידי מתן הקלה מיידית ומתן עזרה להתמודדות אמיתית עם העוני בעתיד.